Zoeken in deze blog

donderdag 28 december 2017

Eindejaars-kadootjes! Part II

Voor mijn meter is het altijd moeilijker kadootjes kopen. Aangezien zij ook altijd veel moeite doet voor mij, wil ik me er ook niet makkelijk af maken. Dit jaar krijgt ze een kadobon, maar dat geef ik nooit graag zo als kaartje in een envelop.

Daarom maakte ik voor haar een opvouwbaar boodschappentasje uit het eerste boek van Zo geknipt. Het is zeker geen moeilijk ontwerp maar toch iets waar je wat aandacht aan moet besteden en dan krijg je een mooi, verfijnd tasje! Ze hebben ook gedacht aan een mooie afwerking, dus ik ben fan!

Het zakje zit mooi opgevouwen, een klein pakketje voor in je handtas.



Hier achter dit flapje met knoop zit het zakje waarin je het boodschappentasje vouwt. Even nadenken over hoe je moet vouwen, maar eens je het door hebt, superhandig!

En natuurlijk... afgewerkt met een persoonlijk labeltje! Ik vind het toch moeilijk om de labeltjes te gebruiken... voor persoonlijk gebruik omdat ik denk 'ik weet toch dat ik het maakte' en voor anderen omdat het een beetje als opscheppen voelt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten