Zoeken in deze blog

woensdag 25 maart 2015

Kaartjes en cupcakes!

Wie stofzuigt... die vindt al wel eens iets! In mijn geval het verloren kabeltje om foto's op de pc te transporteren. Bij deze is meteen ook bekend gemaakt dat ik niet echt dagelijks stofzuig. Ook niet tweedagelijks... Maar het belangrijkste is: het kabeltje is terug, dus ik kan weer foto's tonen!! 

Kaartjes maken moet tegenwoordig snel gaan, want dat moet gebeuren tijdens dutjes en die duren hier nooit lang! Ideaal voor de washi-tape-tutorial van het Creatijd forum. Want laat ik nu toch wel een aanzienlijke voorraad washi-tape hebben...

Dat resulteerde in dit kaartje. Eerlijk: ik ben er zeer tevreden mee! En dat is speciaal, want ik heb nog wel eens geprobeerd om washi-tape kaarten te maken en dat vond ik nooit zo geslaagd.

Aangezien ik zo tevreden was, vroeg dat om meer...

Jawel, de baby's blijven hier maar geboren worden... :)

Naast al die kaarten ben ik ook nog eens jarig geweest! Ziek en al, maar ik was jarig en daar horen cupcakes bij! Lekkere, banaancupcakes met dulce de leche (oftewel lekkere caramel!) en wat chocolade erbovenop... Banaan en chocolade, dat is een topcombinatie, mmm. En daarnaast nog wat citroen-cakejes, want een dessert met citroen, dat kan niet slecht zijn!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten