Zoeken in deze blog

vrijdag 13 juli 2012

Lay-out en kaartje

Dit kaartje maakte ik voor de geboorte van Saar, een naamgenootje! Het is een schudkaartje: de glitter en kraaltjes zitten achter een plastic schermpje en kunnen daardoor rondgeschud worden.


Deze LO is voor de wedstrijd van Scrapfever. Aan de hand van een kleurencombinatie (oranje, frisgroen, lichtblauw, zwartgrijs en donkerroze) en een sketch heb ik deze pagina gemaakt...
Ik kon er geen goede titel bij verzinnen, dus hij is zo gebleven. De foto is alweer van een paar jaar geleden, de tijd gaat snel!

5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en een erg leuke layout, ik vind de kleurencombi erg leuk (zou ik denk ik nooit zelf verzonnen hebben, maar hij is erg leuk!)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superlief kaartje heb je gemaakt Sara! Zo leuk persoonlijk met haar naam erop.
    En je LO is ook helemaal leuk! Heerlijk he, die kleurtjes!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje en prachtige LO!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superleuk schudkaartje, dat stempeltje is zo schattig. En je layout vind ik ook erg mooi Sara, de titel mis ik ook niet echt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart en lo heb je gemaakt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen