Zoeken in deze blog

zaterdag 2 juni 2012

Dream

Deze layout heb ik gemaakt voor een andere Chinese Whispers op Scrapfever. Deze keer was ik de allereerste in het rijtje. Ik kreeg met andere woorden een sketch en maakte daar deze pagina mee. Het papier is echt een van mijn favorieten - Echo Park. Ik vind het dan ook zooooo'n zonde om het in stukken te snijden, maar anyway... toch maar gedaan en ik vind het resultaat mooi!!

Aan de letters zijn stukjes scrappers floss geknoopt en de E is ook nog met fluweelpoeder bewerkt.

3 opmerkingen:

  1. Onwat is-ie leuk Sara!! Zulke vrolijke kleuren ( ik ben ook een Echopark fan! )
    En wat een mooie foto...
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie LO, heerlijk die frisse kleurtjes
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superlootje, en wat een lieve foto!

    BeantwoordenVerwijderen